MasterPhDLawBachelorHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
INTI International University & Colleges, Malaysia Mba internationale marketing, Coventry University, uk
INTI International University & Colleges, Malaysia

Mba internationale marketing, Coventry University, uk

Batu Pahat, Maleisië

0 Years

Engels

Full time, Deeltijd

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

Vraag collegegeld aan

Op de campus

* Lokale Studenten RM 35.226 / International Students $ 12.360

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Meer informatie

Invoering

Highlights

  • Identieke award van Coventry University (CU), Groot-Brittannië
    • Onderwijzen en leren gebruikte materialen van Coventry University, UK
    • Cursussen worden gemodereerd door de faculteit leden van het VK naar de kwaliteit graduate resultaat te garanderen
  • Gericht op het ontwikkelen van de inzetbaarheid vaardigheden
    • Dedicated modules gericht op het bouwen van essentieel belang soft skills voor betere carrièreperspectieven
    • Echt werkervaring opdoen door middel van project INTI werkgever
    • Professionele workshop series
    • Industry opdrachten via werkgever projecten
    • Gegarandeerd stages plaatsing *
  • Flexibele programmastructuur
    • 100% cursussen
    • Opties om compleet met dissertaties, stage of consulting project
  • Global blootstelling via de optie om over te dragen aan Coventry University London campus voor afstuderen

Overzicht

De MBA in International Marketing is ontworpen voor studenten om de academische modules ondernemen samen met ofwel een individueel project gebaseerd op stage, consultancy of een academisch proefschrift. We rust afgestudeerden met diepgaande kennis van strategie, marketing, leiderschap, financiën, wereldwijde business en creativiteit.

We leggen de nadruk op de toepassing van kennis door middel van teamwork, case studies, simulaties en real life projecten.

Programma Structuur

Term 1

  • Academische en beroepsvaardigheden
  • Duurzame Strategie van de planning tot uitvoeringsprogramma
  • Markt in een Global Age
  • Leading in een veranderende wereld
  • Financiën, Financiering en wettelijke kaders voor succes

TERM 2

  • Inzetbaarheid en Consulting Skills
  • Retail and Service Marketing
  • Business and Management Research Methods
  • digitale marketing
  • Buyer Behavior Analysis - De psychologie van kopen

TERM 3

  • CREATIVITEIT
  • Organisatie Stage of Consulting Project of Proefschrift

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen