MBA in
MBA in International Business ISC Paris Business School

Beurzen
Invoering
De kernpunten van de MBA ISC Paris :
- 16-maands Full-Time-programma (6 maanden praktisch project)
- AACSB geaccrediteerd
- Een netwerk van officiële partners (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE enz.)
- Afdeling voor relaties met bedrijven en 60.000 vacatures per jaar
- Alumni-netwerk (meer dan 16.000 leden)
- Internationale dimensie: hoge culturele diversiteit en profielen, internationale topfaculteit op hoog niveau
- Helemaal Engels
- Campus: Parijs
TOELATINGSVOORWAARDEN
- een minimum van 3 jaar professionele ervaring
- minimaal 3 jaar hoger onderwijs
CARRIÈRE & FUNCTIEMOGELIJKHEDEN
Export Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analyst, International Trader
DOELEN
Slimme marketing stimuleert winst, lange levensduur van producten en merkloyaliteit: alles waar bedrijven naar op zoek zijn. Terwijl de meeste zakelijke spelers naar hun nieuwe markten en kanalen kijken, onderzoekt MSc International Business Marketing marketing op een wereldwijde schaal en geeft studenten een systemisch en wereldwijd perspectief van de organisatie in haar omgeving. Door strategisch management, marketing en internationaal zakendoen te combineren stelt MSc IBM studenten in staat om vaardigheden en kennis toe te passen op de volgende gebieden: branding, marktonderzoek, consumentengedrag, nieuw product, marktontwikkeling en internationaal bedrijfsbeheer.
BELANGRIJKSTE PUNTEN
- 100% cursussen in het Engels
- Docenten komen van over de hele wereld om academisch te mixen
- referenties met industriële ervaringen
- Unieke mix van academisch en praktijkgericht lesgeven:
- Case bestudeert serious games, in-company projecten
- Drie dagen cursussen per week
- Carrière- en professionele projectcoaching door gerenommeerde headhunters.
PROGRAMMA DETAILS
MANAGEMENT (GEMEENSCHAPPELIJKE KERN)
- Internationale week
- Management simulatie - Serious Game
- Leiderschap en projectmanagement
- Strategisch management
- Ethiek en duurzaam management
- Financiële overzichten en bedrijfsplanning
MARKETING (GEMEENSCHAPPELIJKE KERN)
- Marktstudies
- branding
- Strategische marketing en casestudy's
- Digitale marketing
- Relatiemarketing en CRM
INTERNATIONALE ZAKEN
- Intercultureel management
- Internationale marketing
- Business leren door zaken te doen
Serieus spel
- Sales Force-optimalisatie
- Internationale zakelijke onderhandelingen
- Strategische beslissingen in internationale handel
- Zakendoen in opkomende markten
- Big data & datamining - Business Intelligence
- Wereldwijd geïntegreerd supply chain management
- Internationaal projectmanagement
- In-company project
- Professionele scriptie en methodologie
- Individuele carrièreplanning en zoeken naar werk
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA in operationeel management en supply chain management
- Madrid, Spanje
Mba - major in onderwijsleiderschap en management
- Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten
Mba - major in project- en operations management
- Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten