MBA in
MSc International Business en Marketing ISC Paris Business School

Beurzen
Invoering
De belangrijkste punten van de MSc ISC Paris :
- 24 maanden of 12 maanden voltijds programma (6 maanden praktijkproject)
- AACSB, AMBA en EPAS geaccrediteerd
- Netwerk van officiële partners (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE enz.)
- Afdeling Bedrijfsrelaties en 60.000 vacatures per jaar
- Alumninetwerk (ruim 16.000 leden)
- Internationale dimensie: hoge culturele diversiteit en profielen, internationale faculteit op hoog niveau
- Helemaal Engels
- Campus: Parijs
Toelatingseisen
- minimaal 3 jaar hoger onderwijs
Carrière en vacatures
Export Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analist, International Trader
Doelen
Slimme marketing stimuleert winst, productlevensduur en merkloyaliteit: alles waar bedrijven naar op zoek zijn. Aangezien de meeste zakelijke spelers hun merken naar nieuwe markten en kanalen kijken, verkent MSc International Business Marketing marketing op wereldwijde schaal en geeft studenten een systemisch en mondiaal perspectief van de organisatie in haar omgeving. Door strategisch management, marketing en internationaal zakendoen te combineren, stelt MSc IBM studenten in staat vaardigheden en kennis toe te passen op de volgende gebieden: branding, marktonderzoek, consumentengedrag, nieuwe producten, marktontwikkeling en internationaal bedrijfsbeheer.
Belangrijkste punten
- 100% cursussen in het Engels
- Docenten van over de hele wereld die academische mixen
- referenties met industriële ervaring
- Een unieke mix van academisch en praktijkgericht onderwijs:
- Casestudy's serious games, in-company projecten
- Drie dagen cursus per week
- Loopbaan- en professionele projectbegeleiding door gerenommeerde headhunters.
Programmadetails
BEHEER (GEMEENSCHAPPELIJKE KERN)
- Internationale week
- Managementsimulatie - Serious Game
- Leiderschap en projectmanagement
- Strategisch management
- Ethiek en duurzaam beheer
- Financiële overzichten en bedrijfsplanning
MARKETING (GEMEENSCHAPPELIJKE KERN)
- Marktstudies
- branding
- Strategische marketing en casestudy's
- Digitale marketing
- Relatiemarketing & CRM
INTERNATIONALE ZAKEN
- Intercultureel management
- Internationale marketing
- Zaken leren door zaken te doen
Serieus spel
- SalesForce-optimalisatie
- Internationale zakelijke onderhandelingen
- Strategische beslissingen in de internationale handel
- Zakendoen in opkomende markten
- Big data & datamining - Business Intelligence
- Wereldwijd geïntegreerd beheer van de toeleveringsketen
- Internationaal projectmanagement
- Incompany project
- Professionele scriptie en methodologie
- Individuele loopbaanplanning en zoeken naar werk
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA Luxe merkmarketing en internationaal management
- Paris, Frankrijk
MBA | Marketing & Verkoop
- Moscow, Rusland
- Online Russia
MBA in marketingmanagement