
Master of Business Administration (MBA): de nadruk E-marketing
Austin, Verenigde Staten
DUUR
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2024
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Master of Business Administration programma biedt studenten de mogelijkheid om hun kennis en vaardigheden op het gebied van het bedrijfsleven te bevorderen. Studenten kunnen afkomstig zijn van een bedrijfsuniversiteit of kunnen ervoor kiezen de basiscursussen te voltooien om ervoor te zorgen dat alle studenten deelnemen aan het programma met een solide achtergrond op zakelijk gebied. De kernprogramma-cursussen bieden studenten de mogelijkheid om hun analytische en praktische vaardigheden op het gebied van boekhouding, financiën, economie, informatiesystemen, marketing, kwantitatieve methoden en leiderschap te verbeteren. De aandachtsgebieden bieden studenten de mogelijkheid om het programma aan te passen zodat ze hun specifieke carrièredoelen kunnen verwezenlijken.
Een MBA-graad wordt gezien in de bedrijfswereld als een indicatie dat je een algemene kennis hebt van boekhouden, economie, financiën en management, met name vanuit het midden- of hoger managementperspectief. De Master of Business Administration van NAU biedt u de kennis en vaardigheden die u nodig hebt om aan de behoeften van toonaangevende organisaties van vandaag te voldoen. Afgestudeerden van de E-marketingconcentratie kunnen een loopbaan volgen in e-commerce, online marketing en socialemediamarketing. Volgens ONET Online hebben posities op het gebied van e-marketing , zoals internetmarketingspecialisten en e-commerce marketingmanagers, goede vooruitzichten met een sterke banengroei en hoge mediane salarissen. Het curriculum voor e-marketing omvat cursussen in SEO / SEM, sociale mediamarketing en e-commerce. Marketing via mobiele apparaten is ook een focus.
MBA-programmavereisten
De MBA-graad aangeboden door de NAU bestaat uit twee academische eisen: master's core cursussen en keuzevakken. De opleiding bestaat uit 10 cursussen en succesvolle afronding van 45,0 credit-uren.
MBA kerncursussen
MT6255 moet worden voltooid tijdens de eerste termijn en voorafgaand aan het voltooien van de andere mastercursussen. De belangrijkste MBA-cursussen zijn als volgt:
- AC6550 Managerial Accounting 4.5
- EC6150 Managementeconomie 4.5
- FN6350 Financieel beheer 4.5
- MA6600 Kwantitatieve methoden voor managementbeslissingen 4.5
- MG6500 Marketing Administration 4.5
- MT6255 Inleiding tot leiderschap en kwaliteit 4.5
- MT6650 Strategie en beleid 4.5
E-marketing nadruk
Studenten die deze optie selecteren, moeten de MBA-kerncursussen voor de nadruk op e-marketing voltooien, samen met de volgende keuzevakken:
- MG6600 Internetmarketing 4.5
- MG6610 E-commerce 4.5
- MG6620 Social Media Marketing 4.5
- MG6630 E-Marketing Analytics 4.5
Afgestudeerden van het MBA-programma met de nadruk in E-Marketing zal:
- Ontwikkel, implementeer en volg marketingplannen met behulp van digitale marketingtechnologieën.
- Evalueer real-world marketingscenario's en stel oplossingen voor op basis van een kritische analyse van de marketinginformatie die beschikbaar is.
Toelatingseisen
- Bachelor diploma
- Bewijs van Engelse competentie
- Geen GRE Vereist!
- Geen scriptie vereist!
Bijbehorende carrières
- Chief Executives
- Algemeen en Operations Managers
- Verkoopmanagers
- Administrative Services Managers
- Industrieel Productiemanagers
- Bouwmanagers
- Sociale en gemeenschaps-servicemanagers
- Cost Estimators
- Management analisten
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA met de track Klantervaring in een digitale omgeving in Barcelona
- Barcelona, Spanje
Online Executive MBA in digitale marketing en sociale media
- Oxford, Verenigd Koninkrijk
1 jaar MBA (digitale transformatie, financiën, digitale marketing)
- Online Switzerland