
Wereldwijde MBA (online)
Paris, Frankrijk
DUUR
12 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
EUR 7.000
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
De MBA richt zich op drie kerngebieden die ingaan op mondiale aspecten:
- Innovatie en verstoring
- Leiderschap
- Uitvoerend management
Het Global MBA-programma bestaat uit kerncursussen die je moet afronden. Enkele van de behandelde onderwerpen zijn: Kunstmatige intelligentie, het aansturen van een culturele transformatie, het bijhouden van de gegevensexplosie, robots, de toenemende waarde van menselijke vaardigheden, automatisering die leidt tot nieuwe vaardigheidsverschuivingen en ethische uitdagingen voor leiders en bedrijven.
In totaal bestaat de Global MBA uit 10 kerncursussen, die worden gegeven door toonaangevende experts uit meer dan 20 industrie- en bedrijfspartners.
specialisaties
Je kunt je MBA op maat maken door een van onze specialisaties te kiezen. De specialisatie hangt af van de cursussen die de student kiest.
In al onze kerncursussen komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Big Data en AI
- Robots, mensen, HR en managementkwesties
- Digitale transformatie en de toekomst van werk
- Belangrijke verandering
- Transformatie Cultuur
- HR en coworkingruimtes
De definitieve lijst van beschikbare seminars is onder voorbehoud.
Gevorderde kennis
Diepgaande kennis van de nieuwste onderwerpen op het gebied van organisatie en leiderschap.
Wereldwijde oriëntatie
Je krijgt een holistisch en strategisch inzicht in het bedrijfsleven.
Flexibiliteit
De Global MBA past zich aan een druk professioneel schema aan door een flexibele studiestructuur te bieden.
toelatingen
leerplan
Het Global MBA-programma bestaat uit 10 kernvakken die je kunt volgen. In samenwerking met onze zakelijke en industriële partners bieden we ook keuzevakken aan, die specifieke onderwerpen behandelen die verband houden met wereldwijde zakelijke en managementuitdagingen.
- Strategisch leiderschap
- Data-analyse en besluitvorming
- Smarketing: integratie van verkoop en marketing
- Zakelijke presentatie vaardigheden
- Strategisch management
- Innovatie en verandermanagement
- Financieel management
- Project management
- Strategische marketing
- Personeelszaken
De definitieve lijst met beschikbare cursussen kan worden gewijzigd.