Keystone logo
Rome City Institute Master in Bedrijfskunde en Administratie
Rome City Institute

Master in Bedrijfskunde en Administratie

Rome, Italië

1 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

Vraag collegegeld aan

Op de campus

Invoering

Onze 1-jarige MBA in Management, Marketing & Finance biedt de meest actuele vaardigheden en tools op het gebied van communicatie, management en financiën. De MBA is gericht op het ontwikkelen van de kennis en expertise die nodig is om te werken in leidinggevende en ondernemende rollen binnen bedrijven, organisaties en instellingen. Een Master in Business Administration aan het Rome City Institute is gericht op het opleiden van studenten voor professionele vooruitgang en een leven lang leren op internationaal niveau.

Programma leerresultaten

Beheer

  • Strategieën voorstellen in de context van binnenlands en internationaal zakendoen om problemen op te lossen of kansen te benutten in binnenlandse en wereldwijde markten.
  • De organisaties, overeenkomsten, verdragen en regelgeving noemen die de werking van internationaal zakendoen bevorderen of belemmeren, evenals de manier om hiervan te profiteren ten behoeve van de doelstellingen van de organisatie.
  • Toegang tot de impact van internationaal zakendoen in verschillende landen over de hele wereld als gevolg van globalisering en wereldtrends, die behendig en efficiënt strategisch management vereisen.
  • De menselijke, economische en culturele diversiteit in het internationale bedrijfsleven begrijpen, die van grote invloed is op de besluitvorming en de uitdagingen waarmee organisaties in een mondiale markt worden geconfronteerd.

Marketing communicatie

  • Marketingplannen en bedrijfsmodellen ontwerpen door informatie te analyseren, technieken toe te passen en technologieën te gebruiken die het succes van hun implementatie op nationale en internationale markten bevorderen.
  • De tools, technieken en methodologieën selecteren die marketing biedt om creatief, innovatief en ondernemend denken te bevorderen voor het nemen van managementbeslissingen binnen een context van ethische en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
  • Voorstellen van innovatieve communicatiestrategieën, met behulp van traditionele of digitale media, gericht op het genereren van waardeproposities voor de organisatie en gericht op het voldoen aan de behoeften van consumenten en hun psychologie.

Financiën

  • Ontwerp strategieën door een adequate en geïnformeerde toepassing van de verschillende investerings- en financieringsopties, rekening houdend met de huidige regelgeving en gericht op het genereren van waarde in de organisatie.
  • Financiële modellen voorstellen met behulp van kwantitatieve en technologische hulpmiddelen die het mogelijk maken om bedrijfsscenario's te voorspellen en de nodige analyses uit te voeren om het besluitvormingsproces te ondersteunen.
  • Evalueer de belangrijkste variabelen die van invloed zijn op de financiële situatie en structuur van een organisatie die efficiënt beheer van financiële producten en diensten mogelijk maakt, met behulp van technologie en in overeenstemming met ethische normen.

Over de school

Vragen