M.B.A. in Marketing
South Orange, Verenigde Staten
DUUR
5 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
USD 1.520 / per credit
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Marketing staat bovenaan veel lijsten van bestbetaalde en meest gevraagde carrières en dat is geen wonder: marketingprofessionals zijn verantwoordelijk voor een groot deel van de reputatie en het commerciële succes van een bedrijf.
Ons programma bereidt je voor om een marketingleider te worden en biedt ook een uitgebreide algemene bedrijfsopleiding. We combineren een sterk kerncurriculum met keuzevakken waarmee je je eigen pad kunt uitstippelen, en we houden het geheel gestroomlijnd tot slechts 40 studiepunten.
We zijn uitgeroepen tot een Princeton Review "Best Business School", verwelkomen zowel fulltime als parttime studenten en bieden kleine en flexibele klassen om je schema aan te passen, zowel op de campus als online. Onze campus in South Orange, NJ ligt op slechts 14 mijl van Manhattan en New York City, waardoor kansen bij topagentschappen en bedrijven binnen handbereik zijn met de trein, bus of auto.
Is een MBA in Marketing iets voor jou?
Om te beslissen of een MBA in Marketing iets voor jou is, moet je je interesses, carrièrewensen en de vaardigheden die je wilt verwerven zorgvuldig evalueren. Als je gepassioneerd bent over het begrijpen van consumentengedrag, het uitstippelen van campagnes of het verkennen van het steeds veranderende digitale marketinglandschap, dan kan deze specialisatie goed bij je passen. Een MBA in Marketing gaat diep in op onderwerpen als merkmanagement, marktonderzoek en reclame, en biedt zowel theoretische kennis als praktische toepassing. Als je een carrière voor ogen hebt waarin je marketinginitiatieven leidt, producten lanceert of de groei van een bedrijf stimuleert door klantbetrokkenheid, dan kan deze graad je de nodige tools en inzichten bieden. Het is ook ideaal voor mensen die veelzijdigheid zoeken in hun functie, omdat marketingvaardigheden toepasbaar zijn in verschillende sectoren, van technologie tot mode en van startups tot multinationals. Als je diep in de wereld van marketing wilt duiken op strategisch niveau en leidinggevende functies in dit domein ambieert, dan kan een MBA in Marketing de juiste keuze voor je zijn.
toelatingen
leerplan
Met een focus op een op ethiek gericht onderwijs, begint onze MBA met een kerncurriculum dat boekhouding, economie, gedrags- en kwantitatieve wetenschappen en de functionele gebieden van het bedrijfsleven omvat. Verwacht bij elke cursus kleine klassen en dynamische discussies met je collega's en professoren.
Er zijn veel paden om te volgen. Met een marketingfocus kies je uit verschillende cursussen, waaronder:
- Planning en ontwikkeling van nieuwe producten
- Internationale marketing
- Advertentiestrategie
- Marktonderzoek
- Detailhandelsactiviteiten en -strategieën
Aan het einde van het programma heb je de mogelijkheid om de opgedane kennis toe te passen en een daadwerkelijke klant te raadplegen in onze MBA-consultingcursus.
Programma resultaat
Goals
- Functionele kennis van zakelijke ondernemingen - om een fundamenteel begrip van functionele gebieden in het bedrijfsleven en een dieper begrip van iemands concentratie aan te tonen; deze kennis op een integratieve manier kunnen toepassen om effectief oplossingen voor zakelijke ondernemingen te ontwikkelen
- Analytisch en kritisch denken - om relevante problemen te kunnen identificeren, kwalitatieve en kwantitatieve probleemoplossende hulpmiddelen toe te passen en passende acties aan te bevelen bij het analyseren van bedrijfsproblemen
- Verandermanagement - om te kunnen anticiperen, identificeren en reageren op veranderingen in de mondiale, lokale en interne zakelijke omgevingen; om op strategische wijze gebruik te maken van de krachten van veranderende kansen.
- Communicatie - om effectief en overtuigend te kunnen schrijven, spreken en presenteren in een breed scala aan zakelijke omgevingen met een divers publiek
- Teamwerk en leiderschap - om samen en effectief te kunnen werken in een diverse en multifunctionele teamomgeving; om studenten in staat te stellen leiders te worden die anderen kunnen inspireren om hun volledige potentieel te bereiken
- Technologie - begrijpen hoe technologie wordt gebruikt ter ondersteuning van zakelijke besluitvorming en systeemtoepassingen; vaardig zijn in het gebruik van informatietechnologiebronnen
- Ethiek en sociale verantwoordelijkheid - zich bewust zijn van kwesties op het gebied van ethische en sociale verantwoordelijkheid en hun implicaties voor de zakelijke besluitvorming; een ethische mentaliteit ontwikkelen; om proactief ethische uitdagingen te identificeren, evalueren en aan te pakken.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.