Master in Business Administration
DUUR
1 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
EUR 19.800 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* current fees for the 23/24 academic year
Invoering
huidige tarieven voor het academisch jaar 23/24
Als openbare instelling streven we naar gelijke kansen, daarom bieden we concurrerende kosten die laag zijn vergeleken met privéscholen. De kosten voor het MBA-onderwijs bedragen € 19.800 in het algemeen en € 13.500 voor burgers van de Europese Unie. Omdat UC3M een staatsuniversiteit is, betekenen lage kosten geen compromissen in onze kwaliteitsnormen, zoals bewezen door onze dubbele internationale accreditatie en door de honderden studenten die sinds 2000 zijn afgestudeerd aan ons programma en die succesvolle professionele carrières hebben over de hele wereld en in de meest uiteenlopende sectoren.
Het curriculum is ontworpen om studenten voor te bereiden op de meest dringende zakelijke uitdagingen van vandaag, met een bijzondere nadruk op digitalisering, duurzaamheid en internationalisering. Maar de MBA is meer dan het curriculum: het is een levensveranderende ervaring.
toelatingen
Beurzen en financiering
Voor het academiejaar 2024-2025 is een oproep gepubliceerd voor maximaal 20 beurzen voor de betaling van het netto-inschrijfgeld voor studenten die zijn toegelaten tot de masteropleiding, met de volgende bepaling:
EU-studenten:
- 8 beurzen van € 4.500
- 2 beurzen van € 12.000
Niet-EU-studenten:
- 8 beurzen van € 6.300
- 2 beurzen van € 18.300
Om je aan te melden, moet je het aanmeldformulier voor de masteropleiding hebben ingevuld.
leerplan
Introductory courses
- Financiële update
- Boekhoudkundige update
- Update van kwantitatieve methoden
Year 1 - Semester 1
- Organizational Behavior
- Managerial Economics
- Principles of Accounting
- Strategic Management
- Market Analysis
- Marketing Management for Strategic Advantage
- Data Analysis and Visualization
- Operations Management
- Managing People in Organizations
Year 1 - Semester 2
- Leadership
- Corporate Finance
- Entrepreneurship
- Financial Economics
- Management Accounting
- Personal and Professional Development
- Entrepreneurial finance
- Sustainability
Electives
- International Finance
- Management of Technology
- International Management
- Consumer Behavior
- Supply Chain Management
- International Economic Environment
- Valuation Methods
- Waarde creëren en communiceren
- Advanced Corporate Finance
- Emerging Technology Trends
- Business Analytics
- Digitale marketing*
- Internationale marketing en handel*
Master Thesis
- Masterscriptie - Bedrijfsplan