
Master in geïntegreerde bedrijfskunde en maatschappelijk verantwoord ondernemen
Vigo, Spanje
DUUR
2 Years
TALEN
Spaans
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
EUR 739 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* EU: € 591,00 - Niet-EU: € 738,75
Invoering
De MAiE is een officiële MBA die wordt gegeven door de Universiteit van Vigo met als doel de uitgebreide training van professionals en leiders in bedrijfsbeheer die zich inzetten voor academische excellentie, inzetbaarheid en verbinding met de zakelijke omgeving.
Onze sterke punten
- Eerste officiële MBA in Galicië die MVO integreert in bedrijfsbeheer.
- Adviesproject monitoren.
- Buitenschoolse praktijken.
- Zakelijke begeleiding.
- TFM toegepast: brug universiteit-bedrijf.
- Hooggekwalificeerde docenten.
- Het gezelschap in de klas. Methodologie gebaseerd op echte gevallen en situaties.
Galerij
Ideale studenten
Studenten profiel
Het MAiE-profiel is bedoeld om professionals op te leiden die maatschappelijk verantwoorde bedrijven kunnen leiden. Het is vooral bedoeld voor afgestudeerden in bedrijfskunde en management, economie, reclame en public relations, geavanceerde techniek, recht en arbeidsverhoudingen. Het scala aan kandidaten wordt echter uitgebreid tot alle universitair afgestudeerden die hun professionele carrière in het hogere management van bedrijven willen ontwikkelen, of tot professionals die verbonden zijn aan het management van maatschappelijk verantwoorde bedrijven en hun kennis willen actualiseren en hun vaardigheden willen verbeteren.
Het is raadzaam dat studenten het volgende laten zien:
• Interesse in de bedrijfsactiviteit en de maatschappelijke verantwoordelijkheid ervan
• Positieve houding ten opzichte van integratie in diverse teams.
• Aanpassingsvermogen.
toelatingen
leerplan
1 cursus ![]() | ||||
Code | Naam | Periode van vier maanden | Selecteer | Totaal Cr. |
V03M134V01101 | Maatschappelijke verantwoordelijkheid in het bedrijfsleven | 1c | OB | 5 |
V03M134V01102 | Ethisch management | 1c | OB | 5 |
V03M134V01103 | Strategische richting | 1c | OB | 5 |
V03M134V01104 | MVO en marketing | 1c | OB | 3 |
V03M134V01105 | Verantwoordelijke marketing | 1c | OB | 4 |
V03M134V01106 | Informatie en communicatie over MVO | 1c | OB | 3 |
V03M134V01107 | Basisprincipes van interne maatschappelijke verantwoordelijkheid van bedrijven (concept + elementen) | 1c | OB | 3 |
V03M134V01108 | Implementatie en geavanceerde onderwerpen in interne maatschappelijke verantwoordelijkheid van bedrijven | 1c | OB | 3 |
V03M134V01201 | Totaal kwaliteitsmanagement | 2c | OB | 5 |
V03M134V01203 | Maatschappelijk verantwoord beleggen en financieren met duurzaamheidscriteria | 2c | OB | 3 |
V03M134V01204 | Sociale boekhouding | 2c | OB | 3 |
V03M134V01206 | Masterscriptie | 2c | OB | 13 |
V03M134V01207 | Gestandaardiseerde managementsystemen: kwaliteit, milieu, veiligheid en gezondheid op het werk | 2c | OB | 5 |