MBA-marketing
University of Baltimore, Merrick School of Business
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per credit out-of-state | $ 840 per credit in-state
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Baltimore MBA - Krachtig, flexibel en ontworpen door JOU.
De MBA van de Universiteit van Baltimore is ontworpen met u (en uw werkgever) in gedachten. Je hebt de mogelijkheid om lessen te volgen in een traditioneel klaslokaal, online of beide - het is jouw keuze. Wat je ook kiest, je leert samen met andere studenten die professioneel willen groeien, net als jij.
Programma-eisen
36-48 kredietprogramma inclusief een Capstone en een keuze uit 11 specialisatiegebieden.
Flexibele opties
Beschikbaar volledig online, in een traditioneel klaslokaal of als een combinatie van beide.
Programmakosten
Collegegeld is $ 840 per credit in-state, $ 1.172 out-of-state. Online MBA-studenten en regionale bewoners betalen het in-state tarief.
De verwachtingen overtreffend.
Onze studenten vertellen ons dat we hun verwachtingen overtreffen op vijf belangrijke gebieden: persoonlijke ontwikkeling, het bevorderen van hun kennis / technische vaardigheden, het zien van een verhoging van hun salarissen, een grotere zichtbaarheid bij de organisaties en het vinden van een baan.
(Bron: interne enquête 2016 van huidige MBA-student)
AACSB International Accreditation zorgt ervoor dat we u een kwaliteitsprogramma aanbieden dat u vandaag nog kan helpen, maar dat u uiteindelijk de kennis en vaardigheden voor morgen biedt.
afzet
De marketingexpertise en -vaardigheden die u in deze specialisatie zult verwerven, zijn ontworpen voor levenslange waarde, zowel in eigen land als wereldwijd. De specialisatie MBA-marketing bereidt u voor op een beter inzicht in de strategieën die verband houden met het creëren van klantwaarde. Je verbreedt je marketingvaardigheden voor ondernemers en versterkt je analytische vaardigheden. U maakt kennis met de snel veranderende wereld van marketingcommunicatie en digitale media die de manier waarop klanten met merken omgaan, transformeert.
Specialisatiecursussen (9 Credits)
Cursus nummer |
Voorwaarde: toestemming van de afdeling 3 MKTG 615 Ondernemersmarketing
Voorwaarde: MKTG 605 1.5 MGMT 625 Klanten en markten *
Voorwaarde: MKTG 605 voor beide.
* OPMERKING: Welke ook niet wordt gebruikt als onderdeel van de flexibele kern: 1,5 credits voldoet aan de eis voor Flex Core en 1,5 credits voldoet aan het specialititiekrediet voor marketing wanneer beide Core-opties voor marketingflexibiliteit met succes zijn voltooid. 3 MGMT 755 Marketingcommunicatie en sociale media
Voorwaarde: MKTG 605 3 MGMT 760 Wereldwijd marketingmanagement
Voorwaarde: MKTG 605 of MKTG 640 3 MGMT 762 Analyse van marktkansen
Voorwaarde: MKTG 605 of toestemming van de instructeur 3 MKTG 770 Product- en merkontwikkeling en -management
Voorwaarde: MKTG 605 of MKTG 640 3 MKTG 780 Marketinginformatie en analyse
Voorwaarde: MKTG 605 3 MKTG 797 Speciale onderwerpen in marketing
Voorwaarde: MKTG 605 of MKTG 640 3 MKTG 799 Onafhankelijke studie
Voorwaarde: MKTG 605 3
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Spanje
Wereldwijde MBA (UCA)
- Berlin, Duitsland
- Paris, Frankrijk
MBA in marketingmanagement