
MBA in internationaal hotel- en toerismebeheer
Madrid, Spanje
DUUR
1 Years
TALEN
Spaans, Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
29 Aug 2025
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
EUR 12.380 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* jaarlijks + inschrijfgeld
Invoering
De MBA International Hotel & Tourism Management is aangepast aan de Europese hogeronderwijsruimte en bestaat uit 90 ECTS-credits. Het programma streeft naar de ontwikkeling van de competenties, vaardigheden en kennis die nodig zijn om succesvol te opereren in een mondiale omgeving. De opleiding wordt verdeeld in 6 maanden academische opleiding en 6 maanden praktijk in bedrijven en instellingen van de sector.
Het robuuste curriculum stelt u in staat om de managementcompetenties, vaardigheden en kennis te ontwikkelen die nodig zijn om de inzetbaarheid en carrièrevooruitzichten in de horeca en de toeristische sector te verbeteren. Het bereidt horeca- en toerismeprofessionals voor om in een internationale omgeving te werken. De faculteit bestaat uit professionals uit de sector die gespecialiseerd zijn in de vakken die zij doceren. Naast de gemeenschappelijke kerngebieden gericht op strategie, marketing, bedrijfsmanagement en hotelmanagement, maakt het programma specialisatie mogelijk in: Marketing en Communicatie en/of Financieel Management .
Theoretische opleiding
420 uur theoretische lessen van maandag tot vrijdag, gegeven van september - maart. Het lesrooster stelt je in staat om studie met werk te combineren.
beroepspraktijken
1.000 uur stage lopen bij bedrijven en instellingen in de sector (6 maanden).
toelatingen
leerplan
Dankzij het robuuste curriculum kunt u de managementcompetenties, -vaardigheden en -kennis ontwikkelen die u nodig hebt om uw inzetbaarheid en carrièreperspectieven in de horeca- en toerismesector te verbeteren. Zo bent u voorbereid op het werken in een internationale en multiculturele omgeving. Het docententeam bestaat uit professionals uit de sector die gespecialiseerd zijn in de vakken die zij doceren.
Naast de gemeenschappelijke kerngebieden gericht op strategie, marketing, bedrijfsbeheer en hotelbeheer, biedt het programma specialisatie in: Marketing- en communicatiemanagement en Financieel management
Start: medio september 2024
Duur: 1 jaar. Theoretische opleiding: 436 uur theoretische lessen van maandag tot vrijdag, gegeven van september tot maart. Met het lesrooster kun je studeren en werken combineren.Stages: 1000 uur stage bij bedrijven en instellingen in de sector (6 maanden).Studentenprofiel: Hoger afgestudeerden en/of young professionals met 5 jaar ervaring in middenmanagementfuncties in de horeca en/of toerisme.Engelse taal 100%