
MBA - Master of Business Administration
Geneva, Zwitserland
DUUR
1 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Mar 2025
COLLEGEGELD
CHF 39.240
STUDIE FORMAAT
Afstand leren, Op de campus
Invoering
Door de kennis van het doel van organisaties en de succesvolle strategische toepassing ervan, leert de MBA aan Webster University Geneva studenten de zakelijke competenties die nodig zijn om waardecreërende ideeën en oplossingen te ontwikkelen en te implementeren, terwijl de persoonlijke vaardigheden worden opgebouwd die nodig zijn om hun professionele ambities te verwezenlijken.
accreditatie
Webster University heeft zowel een Amerikaanse accreditatie als universiteit (voor het hele instituut), als een specifieke ACBSP-accreditatie voor onze bedrijfsprogramma's, die de erkenning van uw diploma over de hele wereld op de lange termijn garandeert.
Galerij
leerplan
The MBA is a 12-course sequence, delivered by a combination of research professors and practitioners who are at the forefront of their field in areas ranging from organizational behavior and behavioral finance to strategic management and leadership.
Studenten kunnen kiezen om deel te nemen met een van de twee opties: Live virtueel (buiten de campus) of Face to Face (op de campus)
De innovatieve curriculumleveringsmethoden combineren wekelijks online leren via WorldClassroom (Canvas) met drie uur durende live-toepassings- en discussiesessies, hetzij face-to-face of virtueel gedurende 8 weken durende semesters. De lestijden worden aangepast aan de cohort studenten die momenteel zijn ingeschreven. Veelvoorkomende opties zijn twee doordeweekse avonden vanaf 18:00 uur of zaterdagen vanaf 11:00 uur met speciale evenementen/netwerken die ook in de semesters zijn ingebouwd. Neem contact met ons op om uw voorkeuren te bespreken.
Webster biedt vijf van dergelijke semesters per jaar aan (herfst 1 en herfst 2, lente 1 en lente 2 en één zomersemester van 8 weken).
This allows busy professionals to attend, and for those who may be seeking employment or internships to keep an open daytime schedule.
Curriculum
The following are required courses in the MBA Degree:
Foundation courses (4)
- Business 5000 *
- Value Creation
- Quantitative Methods for the MBA *
- Marketing Analysis and Business Planning
Value Creation (CORE) Components (5)
- Adding Value through Human Capital
- The Financial Value of Capital Projects
- Providing Value to Customers
- The Supply Chain and Business Processes
- Information Support for Decision Making
Value Creation in Practice (2):
- Cases in Value Creation
- Walker Consulting Project
Elective(s):
*Studenten met een eerder door de ACBSP (of gelijkwaardig) geaccrediteerd diploma of studenten die een vrijstellingsexamen hebben gehaald, kunnen een keuzevak in plaats van BUSN 5000 volgen.
Walker Joint MBA Program
Studenten die een door ACBSP geaccrediteerd undergraduate programma aan Webster hebben afgerond in de afgelopen 10 jaar, kunnen 6 studiepunten aan keuzevakken kwijtschelden, waardoor het aantal vereiste cursussen wordt teruggebracht tot 30 studiepunten. De graad kan dan in slechts één kalenderjaar worden behaald.
Emphasis Options
MBA met nadruk op bedrijfsfinanciering
39 tot 45 studiepunten
De MBA met de nadruk op bedrijfsfinanciën moet de volgende cursussen omvatten:
- FINC 5000 Finance* (3 uur) (vereisten: BUSN 5760 en BUSN 5600)
- FINC 5100 Financial Modeling (3 hours)
- FINC 5810 Kapitaalbudgettering en bedrijfsinvesteringen (3 uur)
- FINC 5880 Advanced Corporate Finance (3 hours)
- FINC 5890 Financiële overzichtsanalyse (3 uur)
- Eindexamen FINC 6100 Corporate Finance Emphasis (0 uur)
*FINC 5000 kan een vervanging zijn voor MBA 5200. FINC 5000 en BUSN 5760 kunnen een vervanging zijn voor MBA 5020.
MBA met nadruk op cyberbeveiliging
42 tot 45 studiepunten
The MBA with an emphasis in cybersecurity must include the following courses:
- CSSS 5000 Introduction to Cybersecurity (3 hours)
- CSSS 5120 Cybersecurity Infrastructures (3 hours)
- CSSS 5210 Cybersecurity Law and Policy (3 hours)
- CSSS 5220 Cybersecurity Threat Detection (3 hours)
MBA with an Emphasis in Digital Marketing Management
42 tot 45 studiepunten
The MBA with an emphasis in digital marketing management must include the following courses:
- MRKT 5740 Management of Digital Marketing (3 hours)
- MRKT 5895 Marketing Analytics (3 hours)
- MRKT 5750 Management of Social Media (3 hours)
- MRKT 5790 Digital Marketing Strategy (3 hours)
Dubbele graadoptie: MBA/MA
Dubbele graadoptie: MBA/MA in management en leiderschap
48 to 51 Credit Hours
- BUSN 5000 Business (3 hours)
- MBA 5010 Waardecreatie (3 uur)
- MBA 5020 Kwantitatieve methoden voor de MBA (3 uur)
- MBA 5030 Marktanalyse en bedrijfsplanning (3 uur)
- MBA 5200 De financiële waarde van kapitaalprojecten (3 uur)
- MBA 5300 Waarde bieden aan klanten (3 uur)
- MBA 5400 De toeleveringsketen en bedrijfsprocessen (3 uur)
- MBA 5500 Informatieondersteuning voor besluitvorming (3 uur)
- MBA 5910 Cases in Waardecreatie (3 uur)
- MBA 5920 Walker Consulting Project: Waarde toevoegen aan organisaties (3 uur)
- MNGT 5000 Management (3 uur)
- MNGT 5590 Organizational Behavior* (3 hours)
- HRMG 5000 Managing Human Resources (3 hours)
- MNGT 5650 Management and Strategy (3 hours)
- MNGT 5670 Managerial Leadership (3 hours)
- HRDV 5630 Organization Development and Change (3 hours)
- MNGT 6000 Integrated Studies in Management (3 hours)
*MNGT 5590 kan een vervanging zijn voor MBA 5100.