Keystone logo

Filters

  • MBA
  • Verenigde Staten
  • Marketingstudies
  • Marketing
  • Afstand leren
Vakgebieden
  • Marketingstudies (1)
    • Terug naar hoofdcategorie
    Locaties
    Vind meer locaties
    Type graad
    Duur
    Studietempo
    Taal
    Taal
    Studieformaat

    1 Afstand leren MBA Opleidingen in Marketingstudies Marketing in Jersey City, Verenigde Staten voor 2024/2025

    Filters

    Populaire studievorm

    Afstand leren MBA Opleidingen in Marketingstudies Marketing

    New Jersey is een noordoostelijke en het Midden-Atlantische staat van de Verenigde Staten. Top gerangschikt universiteit van de VS voor het jaar van 2013 ligt in deze provincie. New Jersey is een opmerkelijke toestand in het hoger onderwijs. De natie is vol leven, recreatie en professionele carrièremogelijkheden.

    Marketing programma's kunnen studenten met specifieke vaardigheden en kennis in verband met de identificatie van doelgroepen te bieden, het creëren van prijsstrategieën, de ontwikkeling van diensten en producten en de uitvoering van reclame-methoden om de juiste consumenten te bereiken.

    De VS blijft 's werelds meest populaire bestemming voor internationale studenten. Universiteiten in de VS domineren de wereldranglijst en het land biedt ook een breed scala aan spannende studielocaties. De systemen van staatsuniversiteiten worden gedeeltelijk gesubsidieerd door de deelstaatregeringen en hebben mogelijk vele campussen verspreid over de staat, met honderdduizenden studenten.

    Een Master of Business Administration (MBA) is een professionele opleiding gegeven aan degenen die business management studeren aan een business school. Verschillende vormen van analyse en strategie zijn bedekt met inbegrip van operaties, marketing, finance en accounting.

    Online of afstandsonderwijs verwijst naar het gebruik van elektronische media en informatie- en communicatietechnologieën (ICT) in het onderwijs. Met online leren heeft men altijd en overal toegang tot onderwijs met een beschikbare internetverbinding.