MBA in marketingmanagement - UCAM, Spanje
Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
12 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
AED 32.000 / per course
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Invoering
In de huidige markt speelt de marketingafdeling een belangrijke rol bij het beheren van producten en merken en het bereiken van klanten, naast het helpen van het onderzoeksteam of productteam bij het ontwerpen van futuristische producten. Marketingmanagement is het proces van het ontwikkelen van strategieën en planning voor producten of diensten, advertenties, promoties, verkoop om gewenste klantsegmenten te bereiken.
Een Marketing Manager is verantwoordelijk voor merkaudit, marketingstrategie, implementatie en planning, marketingprojectmanagement, internationale marketing en klantrelatiebeheer. De specialisatie Marketing Management (MM) omvat de modules over internationale marketing, klantsegmentatie, klantrelatiebeheer, merkbeheer, productlancering, marketingplanontwikkeling, marketingcommunicatie, productlancering en -beheer, strategieën voor markttoegang en distributie. Het programma omvat ook de modules over productstrategieën en prijsstelling.
De eenjarige online MBA (Master of Business Administration) in Marketing Management is een uitgebreid programma dat is ontworpen voor de marketingprofessionals die uitkijken naar een geweldige carrière in het marketingdomein. Na voltooiing van het programma ontvangen de leerlingen een postdoctoraal diploma in Marketing Management van Cambridge International Qualifications, VK en een MBA in Marketing Management Universidad Católica de Murcia, UCAM.
De studenten die zich inschrijven voor een MBA in Marketing Management zullen de kernmodules over International Human Resources, Strategic Change Management, Strategic Management en Leadership and Operations Management en gespecialiseerde modules over International Marketing Management, Marketing Management en 21st Century Globalization in First Part volgen terwijl ze in de tweede deel zullen de studenten de module over Socio – Economic – Legal Environment en een scriptie volgen.
Over UCAM
Universidad Católica de Murcia, UCAM, opgericht in 1996, is een van de volledig geaccrediteerde snelstgroeiende universiteiten in de Europese regio. UCAM, gevestigd in Murcia, Spanje, met leercentra in de VAE, Indonesië en Singapore, biedt meer dan 163 cursussen, waaronder bedrijfskunde, gezondheidszorg, informatica, sportmanagement en techniek. De universiteit heeft een strategische samenwerking met meer dan 360 internationale universiteiten, waaronder Stanford University, National University of Singapore en National Technological University. UCAM is ook lid van Erasmus Mundus en Universia. Het UCAM E-MBA-programma behoort tot de top 10 in de regio en de universiteit heeft momenteel meer dan 21000 actieve studenten. UCAM accrediteert en kent toe MBA-programma in algemeen management, MBA in Business Analytics, MBA in Operations en Project Management, MBA in leiderschap op het gebied van gezondheid en veiligheid, MBA in Global Banking and Finance, MBA in Agile Supply Chain Management, MBA in Global Healthcare Management, MBA in Energie en Duurzaamheid, MBA in Accounting en Financiën en MBA in Marketing Management.
toelatingen
leerplan
Deel A bestaat uit zes modules, waarvan vier modules de kern vormen en twee gespecialiseerde modules. De zes modules worden over een periode van zes maanden opgeleverd. Alle leerlingen die deel A voltooien, behalen 40 European Credit Transfer System (ECTS), wat overeenkomt met 120 UK Credits.
Deel B bestaat uit een verplichte module en een scriptiewerk. Deel B heeft een looptijd van zes maanden. Alle leerlingen die deel A en deel B voltooien, worden beloond met een MBA in Accounting en Finance van UCAM Spanje en behalen 60 ECTS, wat overeenkomt met 180 Britse studiepunten.
Programmaoverzicht – Deel A
- Internationaal Human Resource Management
- Strategisch verandermanagement
- Strategisch management en leiderschap
- Operations Management
- Management Accounting en Financieel Management
- Financieel risicobeheer
Programmaoverzicht – Deel B
- Sociaal – economisch – juridisch klimaat
- Onderzoeksmethoden en proefschrift
Specialisatie Pathway
MBA in Marketing Management: Deze Pathway is bedoeld voor studenten die zich willen specialiseren in Marketing Management.
modules
- International Marketing Management
- Consumentengedrag en marketingkanalen
Toewijzing en beoordeling
UCAM – Exeed College volgt een op opdrachten gebaseerde beoordelingsaanpak en de student moet na elke module een opdracht indienen.
Programma resultaat
Wat je krijgt als masterstudent bij Exeed College
- Diepgaande kennis van uw vakgebied
- Verhoogde kansen
- Een hoger winstpotentieel
- Reputatie en geloofwaardigheid
- Betere netwerkvaardigheden
- Houdt u concurrerend