Mannheim Business School

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Welkom bij de Duitse # 1 Business School

een

Als onderdeel van de prestigieuze Universiteit van Mannheim, bieden wij wereldklasse management onderwijs voor alle stadia van de loopbaan - zowel op individueel en organisatieniveau.

Bedrijfsleven het onderwijs "Made in Germany". Sinds haar oprichting in 2005, Mannheim Business School (MBS) is uitgegroeid tot een van de toonaangevende instellingen voor het beheer van het onderwijs in Europa. Het is onderdeel van de Business School van de Universiteit van Mannheim, waarvan de geschiedenis gaat terug naar het begin van de 20e eeuw en die is de onbetwiste nummer 1 in Duitsland als het gaat om het opleiden van toekomstige zakelijke leiders. Het is deze stichting die heeft gemaakt Mannheim Business School de buitengewone succesverhaal dat het is. Levenslang leren - dit is niet langer louter een slogan in de zakelijke wereld, maar een absolute noodzaak. Mannheim Business School verenigt de activiteiten van de Universiteit van Mannheim en de Business School onder één organisatorische paraplu. Met zijn ongeveer 50 medewerkers, is verantwoordelijk voor de organisatie en de marketing van de school beheer van het onderwijs-programma's. Academische verantwoordelijkheid berust bij de professoren van de Business School van de Universiteit van Mannheim. Graden worden toegekend door de Universiteit van Mannheim.

Mannheim Business School is een non-profit Ltd. corporation (gGmbH) eigendom van de Universiteit van Mannheim (25%) en de Prechel Foundation (75%), waarvan alle hoogleraren in de Business School van de Universiteit van Mannheim zijn stakeholders.

Wat is belangrijk voor ons

Mannheim Business School belichaamt diversiteit op een manier die weinig organisaties kunnen evenaren. Tegelijkertijd zijn we verenigd door een gemeenschappelijke missie, visie, doelstellingen en waarden. Zij vormen de basis van ons dagelijks werk en onze toewijding aan die voldoen aan de hoogste normen op alle gebieden.

Onze missie fungeert als een gids. Samen hebben de medewerkers van Mannheim Business School Ook gedefinieerd vijf centrale corporate values ​​die een belangrijke rol in de manier waarop we spelen selecteren, evalueren en bevorderen van de ontwikkeling van de medewerkers. Wij hechten groot belang aan de waarde van verantwoordelijkheid. Het is een centraal thema in onze organisatie en informeert onze acties, onderzoek en onderwijs, alsmede de acties van onze deelnemers.

Missie

Terugkijkend op meer dan 100 jaar ervaring in onderzoek en onderwijs in Business, heeft de Business School van de Universiteit van Mannheim zich gecommitteerd aan de volgende missie:

Faculty & Research

As-onderzoek richtte zich instelling, zijn wij toegewijd aan innovatief, internationaal zichtbaar onderzoek met de hoogst mogelijke impact op de beurs, onderwijs en praktijk te produceren.

Onderwijs & Studenten

Als full service provider biedt het volledige spectrum van veeleisende programma's (B.Sc., M.Sc., Ph.D., MBA, EMBA en Executive Education), bereiden we onze studenten voor een loopbaan in het bedrijfsleven en de academische wereld, hen te voorzien kennis en vaardigheden. We hen blootstellen aan intellectuele en persoonlijke uitdagingen om hun volwassen en onafhankelijke persoonlijkheden bevorderen.

Academic & Corporate Wereld

Als lid van een geprofileerde netwerk van academische instellingen en zakelijke partners, verrijken we ons onderzoek en onderwijs door middel van nauwe interactie tussen theorie en praktijk, en zorgen zo voor de relevantie voor het bedrijfsleven en de samenleving.

In alle drie de velden boven, streven we naar een zo hoog mogelijke normen, niet alleen op nationaal, maar in toenemende mate ook op internationaal niveau.

Visie

De school streeft ernaar continu vooruit de kernactiviteiten - onderzoek, onderwijs en kennisoverdracht - door middel van de volgende manieren:

  • De verdere ontwikkeling van de School door consequente uitbreiding van de faculteit en door selectieve groei van onze studenten en infrastructuur
  • Om extra autonomie en flexibiliteit verder te ontwikkelen en te internationaliseren de School krijgen
  • Om de efficiëntie School en de uitvoering van de governance structuur en strategie te verbeteren

Waarden

De volgende waarden ondersteunen en te begeleiden ons in het realiseren van onze missie en onze visie:

  • Academische vrijheid en ambitie
  • Innovatie en kritisch denken
  • Kwaliteit en integriteit
  • Strengheid en relevantie

Om te zorgen voor de best mogelijke onderzoek en leeromgeving we ons gedragen met:

  • Eerlijkheid
  • Respect
  • Verantwoordelijkheid

Executie

Onze Business School is gericht op haar missie, visie en waarden door middel van de volgende acties te realiseren:

Faculty & Research

  • Het werven en behouden van hoge kwaliteit faculteit
  • Het bevorderen van interdisciplinair onderzoek, gebruik te maken van het zijn van een universitair business school

Onderwijs & Studenten

  • Het aantrekken van de meest getalenteerde en gemotiveerde studenten
  • Verbreding van het potentieel van onze studenten door
    • Het ontwikkelen van hun specifieke kennis en in verband te brengen aangrenzende disciplines
    • Het verbeteren van hun persoonlijke vaardigheden en interculturele competentie en kritisch denken
    • hen in staat "om te leren hoe om te leren", dat wil zeggen, hoe te benaderen en toekomstige problemen op te lossen
    • Het verhogen van hun bewustzijn en begrip van maatschappelijke verantwoordelijkheid

Academic & Corporate Wereld

  • Het onderhouden en uitbreiden van een high-profile internationaal netwerk van academische partner instellingen en individuele contacten om een ​​wereldwijd onderzoek en onderwijs omgeving te bieden
  • Samenwerken nauw samen met corporate partners met het oog op een vruchtbare dialoog van de School verrijking tussen de academische wereld en het bedrijfsleven
Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk Masters »

Programma's

Deze school biedt ook:

Videos