Lees de Officiële Beschrijving

ESP (Ecole supérieure de Publicité) is een school voor hoger onderwijs op het gebied van reclame, communicatie, marketing en management - gevestigd in Parijs. Sinds 1927: ESP heeft ervaren professionals op die gebieden opgeleid en is actief betrokken geweest bij communicatiebureaus, mediaorganisaties en adverteerders. Een baanbrekende school met (bijna 90 jaar!) Ervaring, ESP is trots op zijn erkende expertise:

ESP IS DE OUDSTE COMMUNICATIE SCHOOL IN FRANKRIJK

Een snelle geschiedenis van ESP: in de vroege 20e eeuw vonden de Verenigde Staten reclame uit. Een groep Franse professionals sloot zich vervolgens aan om advertentie-knowhow in Frankrijk te ontwikkelen. Op dat moment: - PUBLICIS, het eerste Franse reclamebureau, werd opgericht in 1926. - ESP, de baanbrekende school voor reclame in Frankrijk, werd opgericht in 1927.

ESP-CERTIFICERINGEN

Nationale certificering: ESP is een particuliere school voor hoger technisch onderwijs, gecertificeerd door de Franse overheid. ESP levert «professionaliserende» graden die training bieden voor specifieke professionele vaardigheden. Dienovereenkomstig zijn deze graden (Bachelors en Masters) gecertificeerd door de overheidsorganisatie RNCP (National Register of Professional Certifications). IAA-certificering: internationale erkenning, uitgereikt door de IAA na een gedetailleerde beoordeling van cursussen («Elke cursus is geaccrediteerd en individueel beoordeeld Scored, door middel van een rigoureus, gebenchmarkt IAA Education Council-proces, waardoor een internationaal erkende kwaliteit van het onderwijs wordt vereist door de wereldwijde communicatie-industrie voor zijn toekomstige studenten en jonge professionals »). ESP IS DE EERSTE PARIJSE PRIVÉSCHOOL [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] ESP heeft sinds 1927 haar leidende positie behouden en is door SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014) gerangschikt als de 'beste particuliere school in Parijs'. Deze classificatie is gebaseerd op drie essentiële criteria: de voortreffelijkheid van opleiding, het aanvangssalaris (van afgestudeerden) en het tevredenheidsniveau van studenten.

Opleidingen te volgen in:
  • Engels
  • Frans

Deze school biedt ook:

1-jarig MBA

ESP - School of Communication & Marketing

Luxemerken evolueert in snel tempo en dus veranderen vaardigheden die nodig zijn in deze sectoren: investeren in nieuwe technologieën om de merkbeleving te verbeteren, de ... [+]

Luxemerken evolueert in snel tempo en dus veranderen vaardigheden die nodig zijn in deze sectoren: investeren in nieuwe technologieën om de merkbeleving te verbeteren, de meest geschikte segmentatie toe te passen, en profiteren van digitale en sociale media om te communiceren met klanten.

Doelstellingen van het programma Effectief communiceren tussen culturen in een steeds meer geglobaliseerde markt Denken en bouwen van innovatieve communicatie Begrijpen de essentie van luxe Bouw een unieke merkbeleving Interactie met de klanten BELANGRIJKE PUNTEN & TOEGEVOEGD-WAARDEN Innovation Award (Van SMBG-EDUNIVERSAL) 12 maanden MBA-programma - 2 innamen: Herfst / Lente... [-]
Frankrijk Parijs
September 2020
Engels
Voltijd
1 jaar
Campus
Lees meer in Nederlands

Video de Présentation de l'école ESP