Lees de Officiële Beschrijving

De Britse School of Fashion is een innovatieve academische hub die is ontwikkeld door Glasgow Caledonian University (GCU) om strategisch modebedrijf inzicht te creëren en te verspreiden door middel van het aanbieden van voortreffelijk onderwijs, onderzoek en advies.

De Britse School of Fashion zet zich in op haar missie om het 'gemeenschappelijk goed' te behalen, door middel van de mede-creatie van kennis met haar industriepartners, eerdere hoogleraren, alumni netwerk, onderzoeksactiviteiten en diverse studenten bevolking.

De Britse School of Fashion ontwerpt en levert wereldwijd unieke uitvoerende en postdoctorale programma's, die deelnemers een transdisciplinaire leerervaring over haar campussen in Londen en New York bieden.

Wie zijn wij?

Onze eerste stappen in de mode dateert uit 1875 en naar onze oprichters in Glasgow, Schotland. In dat tijdperk was ons voornaamste doel om vrouwen kansen te bieden in ontwerp, textiel en detailhandel, met veel aandacht voor de economische, sociale en milieubehoeften van die tijd. Britse mode is geëvolueerd om zoveel meer te omvatten dan alleen de fabricage en de opleiding die door de GCU British School of Fashion wordt geleverd, weerspiegelt die veranderingen.

Gedurende decennia heeft GCU bijgedragen aan het modebedrijf door de oprichting van baanbrekende cursussen. We waren de eerste Britse Instelling om in 2000 een MSc in International Fashion Marketing te aanbieden en zijn nog steeds een van slechts een paar universiteiten wereldwijd om een ​​toegewijde MBA in luxe merkmanagement te bieden.

De Britse School of Fashion is van plan om te bouwen op de basis van onze sterke erfgoed- en modeindustrie expertise door voortdurende innovatie van nieuwe programma's en investeringen en ontwikkeling van onze academische faculteit.

Wat leren we?

Wij bieden gedifferentieerde masteropleidingen gecreëerd door de expertise van onze erevaarders, de kennis van academische experts en de innovatie en energie van onze studenten.

Wij integreren het laatste academische denken met de bredere zakelijke inzichten die we ontlenen aan ons onderzoek en advies over de hedendaagse bedrijfsvoering. Ons onderwijs is ook volledig betrokken bij de mode-industrie en we hebben partnerships en samenwerkingen met een breed scala aan modebedrijven, waaronder Marks and Spencer, Converse, ASOS, The Retail Trust, Arcadia, Folk, Allerheiligen, Lyst, House of Fraser, Margaret Howell, Farfetch en Topshop.

Via deze nauwe banden kunnen we masterlessen van wereldwijde bedrijven leveren, evenals mogelijkheden voor waardevolle stages, bezoeken en live project briefs.

Wij zorgen ervoor dat onze afgestudeerden de vaardigheden en deskundigheid hebben die nodig zijn om een ​​modebedrijf in de wereldwijde markt van vandaag te beheren. We stellen onze studenten uit om kritische denkers te worden, met een bekwaam begrip van de theorieën en concepten die de beste praktijk in het bedrijfsleven helpen uit te leggen en te bevorderen. We moedigen hen aan om de status quo uit te dagen, creatief te zijn in hun denken, ondernemend te zijn in hun acties en om te erkennen dat goede zaken beter zijn.

Waarom zijn wij anders?

Ons universiteits motto "Voor de gemeenschappelijke wei" - die betekent "voor het gemeenschappelijk goed" - is de belangrijkste draad in elk van onze Britse School of Fashion initiatieven. Onze kanselier, professor Muhammad Yunus, is onze voornaamste vertegenwoordiger in dit opzicht, nadat hij de Nobelprijs voor vrede heeft ontvangen voor prestaties in de economische en sociale ontwikkeling. Professor Yunus blijft ook een van slechts zeven personen die erkend zijn met een Nobelprijs voor vrede, presidentiële medaille van vrijheid en congresgouden medaille.

'Het gaat niet om het overbrengen van oude kennis aan een nieuwe generatie. Het gaat nu om het oplossen van problemen. Het moment dat je iets verandert in een sociaal bedrijf, wordt het een motor die geen tank nodig heeft. '

Professor Muhammad Yunus, Kanselier van GCU.

De Britse School van Mode op GCU belichaamt de Universiteit's streven naar het bevorderen van onderneming, innovatie en leren, ondersteund door een diepgeworteld sociaal geweten. We erkennen dat de mode-industrie verantwoordelijk is voor ethische handelingen om eerlijke handel te promoten en uit te oefenen.

Onze New York Campus herbergt het Fair Fashion Center. Dit initiatief fungeert als een repository en een informatiekanaal, en het centrum is gericht op het onderzoeken van de business case voor duurzaamheid in de mode-industrie.

Bovendien heeft de British School of Fashion een wereldwijde oproep aangenomen om de sociale verantwoordelijkheid, ethiek en duurzaamheid bovenop de agenda te zetten om toekomstige zakelijke leiders op te leiden door ondertekenaars te zijn van het Global Compact-initiatief van de Verenigde Naties: de principes voor verantwoordelijk Management Education (PRME). Onze deelname aan PRME vertoont onze lange termijn missie om economische en sociale voordelen thuis en over de hele wereld te leveren, en de waarden van PRME ondersteunen de volledige portefeuille van de British School of Fashion. Door deze inzet blijven we de betrokkenheid bij de oorzaak verbeteren. We zullen regelmatig verslag uitbrengen over de toepassing van de principes en dragen daarbij bij aan de leerervaring van academische instellingen wereldwijd die deelnemen aan het PRME-initiatief.

Hoe co-creëren we onze kennis?

Onze gespecialiseerde modekennis wordt gegenereerd door een uniek en kritisch evenwicht van de vooraanstaande industrie praktijk en ondersteund door het laatste wetenschappelijk onderzoek.

Modebedrijf is een belangrijk economisch bestuurder in het Verenigd Koninkrijk en internationaal en de Britse School of Fashion is vastbesloten om een ​​toonaangevend centrum te zijn voor het begrijpen van het gedrag van de consument ten opzichte van mode. Door het aannemen van innovatieve en experimentele onderzoeksmethoden, begrijpen we alvast het begrip van het modeverbruik - over alle distributiekanalen.

De kennis dat we aandelen aandelen drie gemeenschappelijke kenmerken:

  • Het is streng, onafhankelijk en gebaseerd op goede onderzoeksmethoden
  • De uitkomsten hebben altijd relevantie en waarde toevoegen aan de modebranche
  • Het verbetert en bevordert het concurrentievermogen van mensen en organisaties

Ons inzicht is het product van intellectuele nieuwsgierigheid en een volwassen begrip van de realiteit van het doen van zaken in de mondiale omni-channel modeomgeving van vandaag. Hierbij nemen veel leidende modebedrijven ons ertoe aan om een ​​breed scala aan op maat gemaakte consultancy en business development projecten te ondernemen.

Een van de belangrijkste manieren waarop wij onze kennis verkrijgen en onderhouden, zijn door de relaties die we bevorderen met onze Ereprofessoren en Industrie Partners.

Opleidingen te volgen in:
  • Engels

Deze school biedt ook:

MBA

British School of Fashion

Dit geavanceerde specialistische MBA-programma is ontworpen in antwoord op de groeiende vraag naar voltooide managers die een grondig begrip van luxe merkmanagement, crea ... [+]

De MBA Luxe Brand Management Programma is ontworpen om kandidaten te voorzien die de relevante leidinggevende ervaring hebben met gespecialiseerde geavanceerde kennis en vaardigheden om verder te gaan naar het volgende niveau van hun carriere.

De opzet van het programma zal helpen de studenten krijgen een diep begrip van de complexiteit van het beheer in de context van luxe organisaties, met name als luxe markten blijven concurrerender en multi-dimensionaal te worden, en de luxe consumenten steeds meer gepolariseerd.

Er is een sterke nadruk in het programma op het verzamelen en analyseren van data naar complexe besluitvorming te ondersteunen. Studenten zullen de analytische vaardigheden die nodig zijn om een ​​breed scala van onderwerpen die de luxe sector en de mogelijkheid om creatieve oplossingen te bouwen onderzoeken ontwikkelen. Actieve ervaringsleren studenten in staat stelt om strategisch denken, leiderschap, interpersoonlijke en de groep vaardigheden en een diepere ondernemende visie te ontwikkelen. Probleemoplossend vermogen zal ook worden gekweekt door middel van case studies, business games en een live-slips project, gemaakt in samenwerking met toonaangevende luxe organisaties.... [-]

Verenigd Koninkrijk Londen
Vraag informatie aan
Engels
Voltijd
Deeltijd
1 - 3 jaren
Campus
Lees meer in Nederlands
Location address
GCU London
40 Fashion Street

London, Engeland, E1 6PX GB