Keystone logo
Panama

Beste universiteiten voor MBA Opleidingen in Panama 2024

Aantal instellingen: 17
    • London, Verenigd Koninkrijk
    • Ragusa, Italië
    • + 1 meer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Panama City, Panama
    • Harrisburg, Verenigde Staten

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • London, Verenigd Koninkrijk
    • Ragusa, Italië
    • + 1 meer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Panama City, Panama

    West Coast University (WCU) is opgericht in Panama en heeft nu ook de oprichtingsvergunning ontvangen in Belize, het enige land in Midden-Amerika waar Engels de officiële taal is. West Coast University (WCU) is een federatie van scholen, faculteiten en 35 aangesloten hogescholen / centra in 21 landen. Deze hogescholen zijn juridische entiteiten om onderwijs te geven in de landen van hun bestaan. De universiteit heeft een vergunning onder International Business Companies Act Chapter 270 van de wetten van Belize, Centraal-Amerika, herziene editie 2000 voor internationale onderwijsactiviteiten door de regering van Belize Centraal-Amerika. Licentie nr. 135.613 toegekend op 1 juli 2013 ondertekend door adjunct-griffier, IBC

    • Vista Alegre, Panama

    In 2001 zegende onze Almachtige God ons met de visie om een instelling voor hoger onderwijs op te richten die zou voorzien in de behoeften van professionele training in de westelijke sector van de provincie Panama, met name in de gemeente Vista Alegre, district Arraiján, provincie Panama. Met de steun van een majestueus werkteam en professionals met uitstekende ervaring in het lesgeven, wordt het document dat de interesse in de oprichting van de universiteit formaliseert, gepresenteerd aan het ministerie van Onderwijs, in overeenstemming met de geldende voorschriften voor de oprichting van instellingen voor hoger onderwijs in de Verenigde Staten. land.

    • Panama City, Panama

    Het op deze manier geconcipieerde model maakt de vorming van attitudes, waarden, kennis en capaciteiten bij de student mogelijk die gericht zijn op het opsporen en oplossen van problemen binnen het bereik van hun beroep, en de ontwikkeling van innovatieve ideeën en voorstellen die hen in staat stellen om een ondernemende professional, met leiderschap, actief en zijn omgeving aan het transformeren, dit alles met het volle besef van zijn sociale en maatschappelijke verantwoordelijkheden. Er is sprake van een coöperatief en transformatief dialogisch pedagogisch model, dat wordt uitgevoerd door middel van een academische strategie in het algemeen en onderwijs in het bijzonder, bewust van de sociaal-historische ruimte waarin het zich bevindt, gebaseerd op dialoog, interactiviteit en communicatie, leren door projecten, actief, coöperatief en collaboratief, wat het mogelijk maakt om professionals op te leiden met een hoge technische voorbereiding en uitgebreide instrumentele vaardigheden, maar ook met uitgebreide menselijke ontwikkeling.

    • David, Panama

    De Autonome Universiteit van Chiriquí is een instelling voor hoger onderwijs, autonoom, officieel en staat, van populaire aard, toegewijd aan het genereren en verspreiden van kennis, onderzoek en uitgebreide, wetenschappelijke, technologische en humanistische training, open voor alle stromingen van denkend en betrokken bij regionale en nationale belangen. Hun prestaties zullen gebeuren in het kader van academische excellentie, met een kritische en productieve houding.

    • Panama City, Panama

    De Technologische Universiteit van Panama is een instelling voor hoger onderwijs die wordt erkend om zijn kwaliteit in de uitgebreide opleiding van menselijke hulpbronnen, evenals in het genereren en overdragen van kennis op het gebied van techniek, wetenschap en technologie en de toepassing ervan voor het maatschappelijk welzijn van de gemeenschap- ondersteund inefficiënt beheer.

    • Panama City, Panama

    Wij zijn een universiteit die training biedt aan menselijk talent met waarden, ondernemersmentaliteit en onderzoekende geest aan de hele gemeenschap, door de implementatie van academische programma's die relevant zijn voor de behoeften van de geglobaliseerde wereld en de kennismaatschappij; waar de articulatie van de inhoudelijke functies van onderwijs, onderzoek en voorlichting de pijlers zijn van humanistische, wetenschappelijke en technologische ontwikkeling.

    • Panama City, Panama

    We bereiden onze studenten voor om op een alomvattende manier kennis te verwerven en om deel te nemen aan de wereld van het werk met persoonlijke en professionele vaardigheden waarmee ze beslissingen kunnen nemen met innovatieve en analytische criteria, risico's kunnen beheren en organisatorische middelen kunnen optimaliseren voor de ontwikkeling van bedrijven, bedrijven, de regering en de economie van de natie.

    • Panama City, Panama

    ADEN University Campus Panama is een instelling voor hoger onderwijs die carrières biedt op het gebied van bedrijfswetenschappen, met als doel het opleiden van succesvolle professionals, ondernemers en betrokken bij de samenleving. Het heeft geavanceerde methodologieën om de student te verbinden met de realiteit van het bedrijfsleven, met een bij uitstek praktische benadering. Het werd geautoriseerd door Uitvoerend Besluit nr. 260 van 24/08/2006, oorspronkelijk met de naam Universidad Alta Dirección en geaccrediteerd door CONEAUPA in 2015. In 2018 veranderde Uitvoerend besluit nr. 469 van 14/08/2018 de naam in ADEN University , Campus Panama.

    • Panama City, Panama

    De American University is een particuliere instelling voor hoger onderwijs die ontstaat als een antwoord op de behoeften van werkende volwassenen, dat wil zeggen die werknemers die tijd en geld investeren in tijd en geld, waarbij ze hun vrije tijd en sociale tijd opofferen, afhankelijk van hun studie. Daarom beschouwen we onszelf als een instelling die haar student begrijpt en probeert hen alle faciliteiten te bieden voor een adequaat begrip van kennis, waarbij we hen te allen tijde de academische kwalificaties garanderen die nodig zijn om adequaat tegemoet te komen aan de behoeften van de omgeving waarin vanaf nu , veel zijn uitpakken. Dit praktische aspect stelt de UAM-student in staat zich een persoon te voelen die zijn eigen kennis opbouwt met behulp van een facilitator, een professional die een leraar is, en die weet hoe hij de behoeften van volwassenen moet leren en begrijpen. Opgemerkt moet worden dat de onderwijskwaliteit niet in twijfel wordt getrokken, omdat ons kader van leraren een getrouwe weerspiegeling is van een rigoureuze selectie op basis van wat de UAM biedt, we zijn niet de technologisch meest ontwikkelde universiteit, maar degene die erin slaagt een evenwicht tussen technologie en de mogelijkheden van het individu. Het medium op zichzelf slaagt er, net als technologie "per se", niet in om het individu te ontwikkelen, maar deze ontwikkeling zal worden gegeven dankzij het vermogen en de aanmoediging die leraren bereiken bij de student.

    • Panama City, Panama

    Het International Institute of Law and Business, INIDEM Business Law School , werd opgericht in Panama in 2010 met als doel het ontwikkelen van: Opleidings- en onderzoeksprogramma's over de relatie tussen Recht en Bedrijfsjuristen en professoren uit verschillende landen, voor juridische opleiding met een internationale, praktische en interdisciplinaire benadering. Een uniek model dat de best practices van rechtenfaculteiten en business schools combineert in één instelling. Deze kenmerken vormen het onderscheidende verschil dat INIDEM de eerste "Business Law School" maakt.

    • Panama City, Panama

    Professionals en burgers opleiden op basis van de hoogste kwaliteitsnormen, integriteit, humanisten, innovatoren, met sociale betrokkenheid en nationaal kritisch bewustzijn, die bijdragen aan de transformatie van een inclusieve en rechtvaardige samenleving, onder begeleiding van menselijke ontwikkeling, ecologische duurzaamheid en de principe van hoger onderwijs als een sociaal publiek goed, mensenrecht en plicht van de staat.

    • Panama City, Panama

    De Nautical School of Panama werd opgericht in 1958 en was in die tijd exclusief gewijd aan het trainen van multifunctionele zeilers tot 1971, toen de loopbaan van Deck and Machine Officer werd opgericht. In 1972 werd de vraag naar International Merchant Marine Officers en de werkgelegenheid in het Panamakanaal overwogen, daarom werd het academische aanbod op universitair niveau uitgebreid en omvatte carrières die leidden tot Merchant Marine Officers.